Εγγύηση Προϊόντων

H Kappoutel.gr προσφέρει διετή εγγύηση σε όλες τις συσκευές και τα προϊόντα.


Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα όπου ο κατασκευαστής τους δίνει διαφοροποιημένη περίοδο εγγύησης.

Η εγγύηση του προϊόντος παύει αυτόματα να ισχύει στις περιπτώσεις :

1. Bλάβες προερχόμενες από κακή χρήση, πτώση, υγρασία και παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service.

2. Από την αλλοίωση πληροφοριών όπως: η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.

3. Βλάβη εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).

Τα προϊόντα μας με την σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από διετή εγγύηση επισκευών (service) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα με εξαίρεση όμως την αντικατάσταση τους.

H διετής εγγύηση δεν ισχύει για τις συσκευές Apple. Στην περίπτωση των Apple συσκευών δίδεται εγγύηση 1 έτους.

Προσοχή: Όλες οι συσκευές της Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. / D.A.P.

 Η Υπηρεσία D.O.A. / D.A.P προσφέρεται στους καταναλωτές και αφορά προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση) ή με συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας.

Προκειμένου να ισχύσει η υπηρεσία D.O.A. / D.A.P. το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε, ή δυσλειτουργεί, θα πρέπει το ελαττωματικό προϊόν να επιστραφεί εντός 7 ημερών στο κατάστημα μας, ώστε να διαπιστωθεί από εξουσιοδοτημένο service η φύση του ελαττώματος.

Αν αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα τέτοιο ώστε να αποκλείεται η επισκευή του, γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αποθεματικό στοκ για την αντικατάσταση του γίνεται επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή.

Σε καμία περίπτωση η Kappoutel.gr δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οποιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή ότι είναι σε ισχύ το D.O.A. / D.A.P.

Το χρονικό διάστημα που μπορεί να παραμείνει η συσκευή σας στο εκάστοτε επισκευαστικό κέντρο μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη βλάβη.

Το δικαίωμα υπαναχώρησής επιστροφής προϊόντων γίνετε αποδεκτό μετά από έλεγχο των προϊόντων και μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

• Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας καθώς και η ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην έχει ξεπεράσει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

Τα έξοδα επιστροφής (αν υπάρχουν) καθώς και τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.

Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα διεκπεραιώνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

Το χρονικό διάστημα που μπορεί να παραμείνει η συσκευή σας στο εκάστοτε επισκευαστικό κέντρο μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη βλάβη.

Η περίοδος «χάριτος» των 14 ημερών δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα εξής:

• Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.

• Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).

• Αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και παροχή υπηρεσιών εστίασης σε συγκεκριμένες ημερομηνίες

• Τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως γαλακτοκομικά προϊόντα από τον γαλατά

• Εμπορεύματα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας

• Σφραγισμένα μέσα καταχώρισης δεδομένων, όπως DVD, τα οποία αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους

• Διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, αν έχετε ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του

• Εμπορεύματα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση

• Συμφωνίες για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας όταν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του Kappoutel.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994 τροποποιημένη από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Είμαστε πάντοτε στην διάθεση σας.

Για περισσότερες πληροφορίες και την ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Καλέστε μας στο 211-012-8054 (Καθημερινά 10:00 - 18:00 και το Σάββατο 10:00 - 15:00) tele.png

ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: shop@kappoutel.gr

 

(c) KAPPOUTEL - All rights reserved - Υλοποίηση, φιλοξενία: Hyper Center