Επιστροφές και αντικαταστάσεις προϊόντων
Ο παρών όρος δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα.

 

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, στην περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της www.kappoutel.gr, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή στα χαρακτηριστικά του προϊόντος, κτλ).
     
  • Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, επίσης τα προϊόντα κατά την επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο και το δελτίο αποστολής.
     
  • Στις περιπτώσεις αυτές η  kappoutel.gr αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον τρόπο που υποδεικνύει η εταιρία (ΕΛΤΑ Πόρτα-Πόρτα Courier).
  • Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών, τότε η www.kappoutel.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή (ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΦΟΡΑ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΜΑΣ).
  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος από την εκάστοτε Αντιπροσωπεία του.
  • Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
  • Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση - επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο.
  • Τα έξοδα αποστολής / παραλαβής του ελαττωματικού προϊόντος αφορούν αποκλειστικά και μόνο τον αγοραστή.
  • Στην περίπτωση όπου το προϊόν που παρελήφθη είναι λάθος επιλογή του καταναλωτή τότε επιβαρύνεται πλήρως με τα έξοδα επιστροφής και της εκ νέου αποστολής του νέου προϊόν
  • Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της «www.kappoutel.gr».

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης: 

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.λ.π.).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση

 

 
 
 

(c) KAPPOUTEL - All rights reserved - Υλοποίηση, φιλοξενία: Hyper Center -